
Almedalen är en viktig mötesplats.
Jag brukar inte åka till Almedalen. Det betyder inte att jag tycker att veckan är oviktig. Tvärtom. Det är en viktig mötesplats där människor med olika perspektiv får möjlighet att mötas och diskutera samhällsfrågor. Men när jag tänker på demokratin tänker jag inte...


